...

Shari Donnenfeld

 

Shari Donnenfeld

Brand Strategy and Consumer Insights Consultant

Shari Donnenfeld is an international brand strategist, marketer and consumer insights expert with a proven track record of launching, growing and rebranding children’s entertainment businesses and brands, developing and implementing marketing strategies and research programmes and leading cross-territory, multi-function teams.

Shari is an entrepreneur who quickly built a successful consulting business with clients ranging from international kids entertainment giants to small distribution companies, start-ups and non-profit groups.

Shari has held senior management positions at Nickelodeon, Fox Kids Europe, The Walt Disney Company, Hit Entertainment, Mattel and more recently at WildBrain Spark.

Shari Donnenfeld es una estratega internacional de marcas, experta en marketing y conocedora de las audiencias, con un historial comprobado de lanzamientos, crecimiento y rebranding en el negocio del entretenimiento infantil, así como el desarrollo e implementación de estrategias de marcas, programas de investigación y coordinación de equipos multifunción en diversos territorios.

Con una larga trayectoria ocupando puestos de alta dirección en Nickelodeon, Fox Kids Europe, The Walt Disney Company, Hit Entertainment, Mattel y, más recientemente, en WildBrain Spark, Shari es también una emprendedora que ha construido un exitoso negocio de consultoría con clientes que van desde gigantes internacionales del entretenimiento para niños, hasta pequeñas empresas de distribución, empresas emergentes y grupos sin fines de lucro.